Search Results
7 najdenih rezultatov s praznim iskanjem
- Plačila in naročila | Domača Štacuna Celje
Plačila in naročila Načini plačila Na spletni strani domacastacuna.si, sprejemamo naslednje načine plačila: s kreditno kartico preko sistema Stripe. PAYPAL Po povzetju v trgovini (v obdobju delovnega časa) Postopek naročila 1. Na spletni strani www.domacastacuna.si izberite izdelek, ki vam je všeč in ga dodajte v košarico. V primeru, da ima izdelek različice (npr. barva, okus ali velikost), v naslednjem koraku izberite opcijo. 2. Odpre se vaša košarica z izbranim izdelkom, za nadaljevanje s postopkom naročila, kliknite gumb ''Na blagajno'', ki je v desnem zgornjem kotu, na namiznih računalnikih. Na mobilnih telefonih se gumb ''Na blagajno'' pojavi na strani spodaj. 3. Vpišite svoje podatke, ki jih potrebujemo za izdajo računa in dostavo naročila. 4. Izberite način plačila. 5. Preberite pogoje poslovanja in označite, da ste z njimi seznanjeni. 6. Kliknite “Zaključi nakup”. 7. Po oddanem naročilu prejmete email s podatki vašega naročila. Payment Methods
- O nas | Domača Štacuna Celje
O nas Odpiralni čas poslovalnice Celje pon - pet 9.00 - 17.00 sob 8.00 - 13.00 Zgodba o Domači Štacuni V Domači Štacuni si prizadevamo svojim strankam zagotoviti izdelke najvišje kakovosti kar iz udobja njihovega doma. Verjamemo, da bi morali imeti vsi dostop do svežih, trajnostnih in lokalno pridelanih izdelkov. Naša zgodba se je začela s preprosto idejo: ustvariti spletno trgovino, ki omogoča enostavno, cenovno dostopno in prijetno nakupovanje živil. Danes še naprej gradimo na tej ideji s ponudbo širokega izbora izdelkov, od svežih pridelkov do gospodinjskih potrebščin. Zakaj Domača štacuna? Zavezani smo zagotavljanju svežih izdelkov vsak dan. Naša ekipa se močno trudi zagotoviti, da je vsak izdelek, ki ga prodajamo, najvišje kakovosti in dostavljen prav na vaš prag. Resno jemljemo tudi trajnost, saj svoje izdelke nabavljamo od lokalnih kmetov in proizvajalcev, ki delijo naše vrednote. S podpiranjem lokalnih izdelkov pomagamo graditi močnejšo in bolj odporno skupnost. V Domači Štacuni nakupujete z zaupanjem, saj veste, da imate pozitiven učinek. Zavezani k trajnosti Trajnost je ključnega pomena za izgradnjo boljše prihodnosti. Zato naredimo vse, da čim bolj zmanjšamo svoj vpliv na okolje in podpiramo okolju prijazne prakse. Od zmanjševanja odpadne embalaže do ponudbe posod za večkratno uporabo, vedno iščemo nove načine, kako narediti razliko. Ponosni smo, da smo vodilni v trajnostnem nakupovanju živil, in vabimo vas, da se nam pridružite pri ustvarjanju pozitivnega vpliva. Podpora lokalnim proizvajalcem Podpiramo lokalne kmete in proizvajalce tako, da naše izdelke nabavljamo znotraj skupnosti. Z izbiro Domače Štacune pomagate ustvarjati bolj trajnostno, živahno lokalno gospodarstvo. Verjamemo, da vsi koristijo, ko delamo skupaj, in ponosni smo, da smo del tega prizadevanja. V Domači štacuni trgovcem na drobno ponujamo visokokakovostne izdelke po veleprodajnih cenah. Če vas zanima prenos naših izdelkov v vašo trgovino, se obrnite na nas za več informacij. Ponujamo konkurenčne cene in hitro dostavo, naša ekipa za pomoč strankam pa vam je na voljo za pomoč pri kakršnihkoli vprašanjih ali pomislekih.
- Dostava in vračila | Domača Štacuna Celje
Dostava in vračila Dostava Naročila v spletni trgovini sprejemamo vsak dan, 24 ur na dan. Ob vikendih in praznikih izdelkov ne pošiljamo in so odposlani naslednji delovni dan. Cena dostave 3.90 € (DDV je vključen). Stroški dostave so vključeni v zadnjem koraku spletnega naročila oz. se dodajo končnemu znesku vrednosti izdelkov. V ta znesek je vključena embalaža, odprema ter dostava. Pošiljke odpošiljamo preko dostavne službe GLS. Prevzem v trgovini Izdelek lahko naročite in plačate v spletni trgovini in ga prevzamete v naši poslovalnici Glavni trg 8, 3000 Celje med delovnim časom pon - pet 9-17.00 in soboto 8-13.00. V takem primeru vam ne zaračunamo poštnine. Kako začeti vračilo ali zamenjavo V Domači Štacuni si želimo, da bi bili z nakupom popolnoma zadovoljni. Če iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni s svojim naročilom, nudimo politiko vračila in zamenjave blaga brez težav. Vsak artikel lahko vrnete ali zamenjate v 15 dneh od nakupa, če je v originalnem stanju in embalaži. Upoštevajte, da stroški pošiljanja niso vračljivi. Poškodovani izdelki Če želite sprožiti vračilo ali zamenjavo, se obrnite na našo skupino za pomoč strankam isc. nas pokličete ali pošljete mail. Priskrbeli vam bodo oznako za vračilo in navodila, kako vrniti izdelek. Ko prejmemo vaš artikel, bomo vaše vračilo ali zamenjavo obdelali v 7-10 delovnih dneh.
- Pogoji poslovanja | Domača Štacuna Celje
Pogoji poslovanja Cene Vse cene v spletni trgovini domacastacuna.si so prodajne cene v evrih (EUR) in veljajo na dan naročila oz. v trenutku potrditve naročila. Smo davčni zavezanec. Končni ceni je v zadnjem koraku naročila dodan strošek dostave. Varnost Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Pravica do zasebnosti Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.domacastacuna.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje računov in ostale potrebne komunikacije v zvezi z nakupom artikla. Odveza odgovornosti Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail domacastacuna@gmail.com , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk! Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga. Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih izdelkov (z imenom otroka) v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) o sklepanju pogodb na daljavo blaga. Stvarna napaka Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek. Kdaj je napaka stvarna? Kadar: artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in spori Domacastacuna.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem domacastacuna.si lahko poveže po elektronski pošti na domacastacuna@gmail.com . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Domacastacuna.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si domacastacuna.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi domacastacuna.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Domacastacuna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj . Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Veljavnost ponudbe, cene in popusti Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.domacastacuna.si in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo. V spletni trgovini www.domacastacuna.si so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste: Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli. Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh. Popusti se nikoli ne seštevajo Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. OPOZORILA Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. S strinjanjem s splošnimi pogoji, potrjujete, da ste starejši od 18 let. Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju. Payment Methods
- Home | Domača Štacuna Celje
DOMAČA ŠTACUNA Glavni trg 8, Celje Tedenska ponudba SPICE DIGITALNI TERMOMETER Cena € 5,90 V košarico Darilni paket - Gin'n'tonik Cena € 20,00 V košarico Darilni paket - Med in jabolčni krhlji Cena € 20,00 V košarico Darilni paket- Hrustljavčki in šentjanževo olje Cena € 20,00 V košarico Spletna trgovina Popularno ta teden Pokica funky z malino 70g Cena € 2,95 V košarico Pokica funky s karamelo in arašidovim maslom 70g Cena € 2,95 V košarico Pokica funky z borovnico 70g Cena € 2,95 V košarico Pokica funky z zelenim jabolkom 70g Cena € 2,95 V košarico Pokica funky z belo in temno čokolado 70g Cena € 2,95 V košarico Pokica funky z mandlji 70g Cena € 2,95 V košarico Nož za tartufe Fogy Cena € 29,99 V košarico Fogy Tartufata 50% - 200g Cena € 39,69 V košarico Fogy - Jurčki s poletnim tartufom Cena € 28,99 V košarico Fogy Tartufata 25% - 200g Cena € 23,69 V košarico LIMONIN LIKER ŠIK Cena € 8,55 € 8,55 / 100ml € 8,55 na 100 Mililitrov V košarico Spletna trgovina
- Varstvo osebnih podatkov | Domača Štacuna Celje
Varstvo osebnih podatkov Namen politike varstva osebnih podatkov je seznaniti posameznike, stranke, sodelavce, zaposlene ter druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo z domacastacuna.si spletno trgovino, DOMAČA ŠTACUNA d.o.o. (v nadaljevanju: »podjetje«) o namenih, pravnih podlagah, varnostnih ukrepih in pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja naše podjetje. Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo. Osebne podatke obdelujemo v skladu z evropsko zakonodajo (Uredba (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (v nadaljevanju: »Splošna uredba«)), veljavno slovensko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in drugo zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Politika varstva osebnih podatkov vsebuje informacije, na kak način naše podjetje kot upravljavec obdeluje osebne podatke, ki jih prejme od posameznika na osnovi pravnih podlag. 1) Upravljavec domacastacuna.si DOMAČA ŠTACUNA d.o.o. Lucija Stopinšek, Teharje 55, 3221 Teharje e-pošta: domacastacuna@gmail.com telefon: +386 41 642 344 PE DOMAČA ŠTACUNA Glavni trg 8 3000 Celje 2) Kontaktna oseba za varstvo osebnih podatkov Posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, lahko glede vseh vprašanj, povezanih z obdelavo njihovih osebnih podatkov in uresničevanjem njihovih pravic v skladu s Splošno uredbo stopijo v kontakt s kontaktno osebo za varstvo osebnih podatkov: Ime: Jaka Obrez Naslov: Teharje 55, 3221 Teharje e-pošta: domacastacuna@gmail.com telefon: +386 41 642 344 3) Osebni podatki Osebni podatek pomeni katerokoli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom; določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika. 4) Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov Podjetje zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah: obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti, ki velja za upravljavca; obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe; obdelava je potrebna zaradi zakonitih interesov za katere si prizadeva upravljavec ali tretja oseba; posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, je privolil v obdelavo njegovih osebnih podatkov v enega ali več določenih namenov; obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali druge fizične osebe. 4.1) Izpolnitev zakonske obveznosti Na osnovi določil v zakonu podjetje obdeluje podatke o zaposlenih, kar mu omogoča delovnopravna in socialnovarstvena zakonodaja. Podjetje na podlagi zakonske obveznosti za namene zaposlovanja obdeluje predvsem naslednje vrste osebnih podatkov: ime in priimek, spol, datum rojstva, EMŠO, davčno številko, kraj, občino in državo rojstva, državljanstvo, prebivališče ipd. Določene osebne podatke hranimo na podlagi davčne in druge zakonodaje. Ko podjetje podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo za časa sodelovanja s podjetjem, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno. 4.2) Izvajanje pogodbe V primeru, ko s podjetjem posameznik sklene pogodbo, ta predstavlja pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Osebne podatke smemo tako obdelovati za sklenitev in izvajanje pogodbe, kot je npr. nakup in dostava izdelkov, ... Za uspešno opravljeno naročilo in dostavo obdelujemo naslednje podatke o plačniku: ime, priimek, državo, naslov prebivališča, telefon, e-poštni naslov, kraj dostave, način plačila in morebitne druge podatke. Če se račun glasi na podjetje potrebujemo še naziv in davčno številko podjetja. V kolikor posameznik osebnih podatkov ne posreduje, podjetje ne more skleniti pogodbe, prav tako podjetje ne more izvesti storitve oziroma dostaviti blaga v skladu s sklenjeno pogodbo. Podjetje lahko na podlagi opravljanja zakonite dejavnosti posameznike in uporabnike njenih storitev na njihov elektronski naslov obvešča o svojih o storitvah, dogodkih, izobraževanjih, ponudbah in drugih vsebinah. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu, ali kot zahtevek po elektronski pošti na domacastacuna@gmail.com ali z redno pošto na naslov podjetja. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, podjetje hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora. 4.3) Zakoniti interes Podjetje lahko osebne podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva. Slednje ni dopustno, kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa podjetje vedno opravi presojo skladno s Splošno uredbo. Obdelava osebnih podatkov posameznikov za namene neposrednega trženja se šteje za opravljeno v zakonitem interesu. Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih je zbralo iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, obveščanja o ugodnostih, dogodkih ipd. Za dosego teh namenov lahko podjetje uporablja navadno pošto, telefonske klice, elektronsko pošto in druga telekomunikacijska sredstva. Za namene neposrednega trženja lahko podjetje obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov: ime in priimek posameznika, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Navedene osebne podatke lahko za namene neposrednega trženja podjetje obdeluje tudi brez izrecne privolitve posameznika. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu, ali kot zahtevek po elektronski pošti na domacastacuna@gmail.com ali z redno pošto na naslov podjetja. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi zakonitega interesa, bo podjetje hranilo do prejema ugovora ali zahteve za izbris podatkov. Po prejemu ugovora ali zahteve za izbris (več o pravicah in omejitvah v poglavju 9) se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon. 4.4) Obdelava na podlagi privolitve oz. soglasja V kolikor podjetje nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti ali zakonitega interesa, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje: naslov prebivališča in naslov elektronske pošte za namene obveščanja in komunikacije; fotografije, video posnetki in druge vsebine, ki se nanašajo na posameznika (npr. objava slik posameznikov na spletni strani podjetja) za namene dokumentiranja aktivnosti in obveščanja javnosti o delu in dogodkih podjetja; druge namene, za katere se posameznik strinja s privolitvijo. Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti na domacastacuna@gmail.com ali z redno pošto na naslov podjetja. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika bo podjetje hranilo do preklica privolitve ali do zahteve za izbris podatkov (več o pravicah in omejitvah v poglavju 9). Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi če je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon. 4.5) Obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov. V nujnih primerih lahko podjetje poišče osebni dokument posameznika, preveri ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov ali naveže stik z njegovimi svojci, za kar podjetje ne potrebuje posameznikove privolitve. Navedeno velja v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika. 5) Pogodbena obdelava osebnih podatkov in iznos podatkov Podjetje lahko za posamezne obdelave osebnih podatkov na osnovi pogodbe o pogodbeni obdelavi zaupa pogodbenemu obdelovalcu. Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu upravljavca, v mejah njegovega pooblastila, ki je zapisan v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti. Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje podjetje so predvsem: računovodske storitve in drugi ponudniki pravnega ter poslovnega svetovanja; vzdrževalci informacijskih sistemov; ponudniki e-poštnih storitev in ponudniki programske opreme, storitev v oblaku (npr. Arnes, Microsoft, Google); ponudniki družabnih omrežij in spletnega oglaševanja (Google, Facebook, Instagram ipd.). Podjetje za namene boljšega pregleda in nadzora nad pogodbenimi obdelovalci in urejenosti medsebojnega pogodbenega razmerja, vodi tudi seznam pogodbenih obdelovalcev, kjer so navedeni vsi konkretni pogodbeni obdelovalci s katerimi podjetje sodeluje. Podjetje v nobenem primeru ne bo posredovalo osebnih podatkov posameznika tretjim nepooblaščenim osebam. Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil podjetja in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za katerekoli druge namene. Podjetje kot upravljavec in njeni zaposleni osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA, pri so čemer razmerja s pogodbenimi obdelovalci iz ZDA urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul (tipske pogodbe, ki jih je sprejela Evropska komisija) in/ali zavezujočih poslovnih pravil (ki jih sprejme podjetje in potrdijo nadzorni organi v EU). 6) Piškotki Spletna stran podjetja deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies). Piškotek je datoteka, ki shrani nastavitve spletnih strani. Spletna mesta piškotke shranijo v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav in nastavitev, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Piškotki omogočajo spletnim stranem prepoznavanje, v kolikor je uporabnik že obiskal spletno mesto. Pri naprednih aplikacijah se lahko z njihovo pomočjo ustrezno prilagodijo posamezne nastavitve. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja posameznik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali popolnoma onemogoči. Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje posamezniku prijaznih spletnih storitev. Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, pomagajo pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, itd. S pomočjo piškotkov ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta. Spletna stran podjetja uporablja naslednje piškotke: Ime piškotka Čas trajanja Funkcija Icwp-wpsf-notbot Shield-notbot-nonce _ga 2 leti Uporablja se za razlikovanje med uporabniki. _gid 24 ur Uporablja se za razlikovanje med uporabniki. _gat 1 minuta Uporablja se za uravnavanje dostopov do spletne strani. _gali 24 ur Izboljšana dodelitev povezav Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko posameznik izbriše (navodila se nahajajo na spletnih straneh posameznega brskalnika). 7) Varovanje podatkov in točnost podatkov Podjetje skrbi za informacijsko varnost in varnost infrastrukture (prostorov in aplikativno sistemske programske opreme). Naši informacijski sistemi so med drugim zaščiteni s protivirusnimi programi in požarnim zidom. Uvedli smo ustrezne organizacijsko tehnične varnostne ukrepe, namenjene varstvu osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkrivanjem ali dostopom ter pred drugimi nezakonitimi in nepooblaščenimi oblikami obdelave. V primeru posredovanja posebnih vrst osebnih podatkov, jih posredujemo v šifrirani obliki in zaščiteni z geslom. Posameznik je sam odgovoren, da svoje osebne podatke posreduje varno in da so posredovani podatki točni in verodostojni. Podjetje se bo trudilo, da bodo osebni podatki, ki jih obdeluje, točni in po potrebi ažurirani, občasno se lahko obrnemo tudi na posameznika za potrditev točnosti osebnih podatkov. 8) Pravice posameznika glede obdelave podatkov V skladu s Splošno uredbo ima posameznik sledeče pravice iz varstva osebnih podatkov: Zahteva lahko informacije o tem, ali imamo njegove osebne podatke in, če je tako, katere podatke imamo ter na kakšni podlagi jih imamo in zakaj jih uporabljamo; zahteva lahko dostop do svojih osebnih podatkov, kar mu omogoča, da prejme kopijo osebnih podatkov, ki jih ima podjetje ter preveri, ali jih podjetje obdeluje zakonito; zahteva lahko popravke osebnih podatkov, kot je popravek nepopolnih ali netočnih osebnih podatkov; zahteva lahko izbris svojih osebnih podatkov, kadar ni razloga za nadaljnjo obdelavo oziroma kadar uveljavlja svojo pravico do ugovora glede nadaljnje obdelave. Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe, kot so našteti: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalne nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov. Po preteku obdobja hrambe mora podjetje osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom; ugovarja lahko nadaljnji obdelavi osebnih podatkov, kjer se podjetje sklicuje na zakoniti poslovni interes (tudi v primeru zakonitega interesa tretje osebe), kadar obstajajo razlogi, povezani s posameznikovim posebnim položajem; posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati, če podjetje obdeluje osebne podatke za namene neposrednega trženja; zahteva lahko omejitev obdelave svojih osebnih podatkov, kar pomeni prekinitev obdelave osebnih podatkov, na primer, če posameznik želi, da podjetje ugotovi točnost ali da se preverijo razlogi za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov; zahteva lahko prenos svojih osebnih podatkov v strukturirani elektronski obliki k drugemu upravljavcu, v kolikor je to mogoče in izvedljivo; prekliče lahko privolitev oziroma soglasje, ki ga podal za zbiranje, obdelavo in prenos svojih osebnih podatkov za določen namen; po prejemu obvestila, da je umaknil svojo privolitev, bo podjetje prenehalo obdelovati osebne podatke za namene, ki jih prvotno sprejel, razen če podjetje nima druge zakonite pravne podlage za to, da to stori zakonito. Če želi posameznik uveljavljati katero koli od prej navedenih pravic, lahko pošlje zahtevek po elektronski pošti na domacastacuna@gmail.com ali z redno pošto na naslov podjetja (Teharje 55, 3221 Teharje). Na zahtevo, ki se nanaša na pravice posameznika, bo podjetje odgovorilo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejemu zahteve. V primeru, da bi se ta rok ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev, podaljšal (za največ dva dodatna meseca), boste o tem obveščeni. Dostop do posameznikovih osebnih podatkov in uveljavljene pravic je za posameznika brezplačno. Vendar pa lahko podjetje zaračuna razumno plačilo, v kolikor je zahteva posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti če se ponavlja. V takšnem primeru lahko podjetje zahtevo tudi zavrne. V primeru uveljavljanja pravic iz tega naslova bo morebiti moralo podjetje od posameznika zahtevati določene informacije, ki mu bodo pomagale pri potrditvi identitete posameznika, kar je le varnostni ukrep, ki zagotavlja, da se osebni podatki ne razkrijejo nepooblaščenim osebam. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova lahko posameznik uporabi obrazec Informacijskega pooblaščenca, ki je dosegljiv na njihovi spletni strani. Povezava na: https://www.ip-rs.si/obrazci/ . Avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ne izvajamo. V primeru, da posameznik meni, da so mu pravice kršene, se lahko za zaščito ali pomoč obrne na nadzorni organ (Informacijskega pooblaščenca). Povezava na: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-podatkov/pravice-posameznika/vlo%C5%BEitev-prijave . Če ima posameznik kakršnakoli vprašanja v zvezi z obdelavo svojih osebnih podatkov, se lahko vedno obrnete na naše podjetje preko elektronske pošte na domacastacuna@gmail.com ali z redno pošto na naslov podjetja. 9) Objava sprememb Vsaka sprememba naše Politike o varstvu osebnih podatkov bo objavljena na spletni strani podjetja: domacastacuna.si. Z uporabo spletne strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike varstva osebnih podatkov. Politiko varstva osebnih podatkov je sprejela odgovorna oseba podjetja, dne, 6. 4. 2024 V Celju, dne 6. 4. 2024 Jaka Obrez, direktor Payment Methods
- Podpora kupcem | Domača Štacuna Celje
Pomoč kupcem Dobrodošli v spletni trgovini Domača Štacuna! Naša ekipa je tu, da vam zagotovi najboljšo možno podporo. Verjamemo v izgradnjo dolgoročnih odnosov z našimi strankami in smo predani temu, da vam pomagamo pri vseh težavah, s katerimi se lahko soočite. Kontakt Vedno smo veseli naših strank! Če imate kakršna koli vprašanja, komentarje ali pomisleke glede naših izdelkov ali storitev, izpolnite spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času. Priimek Ime Email Phone Vaše sporočilo: Pošlji Spletni klepet: Tukaj smo, da vam pomagamo! Naša ekipa za podporo vam je na voljo 24/7, da vam pomaga pri vsem, kar potrebujete. Kadar koli nam lahko pošljete sporočilo s funkcijo klepeta na naši spletni strani. Začnite klepet