top of page

Search Results

267 najdenih rezultatov s praznim iskanjem

Druge strani (7)

  • Plačila in naročila | Domača Štacuna Celje

    Plačila in naročila Načini plačila Na spletni strani domacastacuna.si, sprejemamo naslednje načine plačila: s kreditno kartico preko sistema Stripe. PAYPAL Po povzetju v trgovini (v obdobju delovnega časa) Postopek naročila 1. Na spletni strani www.domacastacuna.si izberite izdelek, ki vam je všeč in ga dodajte v košarico. V primeru, da ima izdelek različice (npr. barva, okus ali velikost), v naslednjem koraku izberite opcijo. 2. Odpre se vaša košarica z izbranim izdelkom, za nadaljevanje s postopkom naročila, kliknite gumb ''Na blagajno'', ki je v desnem zgornjem kotu, na namiznih računalnikih. Na mobilnih telefonih se gumb ''Na blagajno'' pojavi na strani spodaj. 3. Vpišite svoje podatke, ki jih potrebujemo za izdajo računa in dostavo naročila. 4. Izberite način plačila. 5. Preberite pogoje poslovanja in označite, da ste z njimi seznanjeni. 6. Kliknite “Zaključi nakup”. 7. Po oddanem naročilu prejmete email s podatki vašega naročila. Payment Methods

  • O nas | Domača Štacuna Celje

    O nas Odpiralni čas poslovalnice Celje pon - pet 9.00 - 17.00 sob 8.00 - 13.00 Zgodba o Domači Štacuni V Domači Štacuni si prizadevamo svojim strankam zagotoviti izdelke najvišje kakovosti kar iz udobja njihovega doma. Verjamemo, da bi morali imeti vsi dostop do svežih, trajnostnih in lokalno pridelanih izdelkov. Naša zgodba se je začela s preprosto idejo: ustvariti spletno trgovino, ki omogoča enostavno, cenovno dostopno in prijetno nakupovanje živil. Danes še naprej gradimo na tej ideji s ponudbo širokega izbora izdelkov, od svežih pridelkov do gospodinjskih potrebščin. Zakaj Domača štacuna? Zavezani smo zagotavljanju svežih izdelkov vsak dan. Naša ekipa se močno trudi zagotoviti, da je vsak izdelek, ki ga prodajamo, najvišje kakovosti in dostavljen prav na vaš prag. Resno jemljemo tudi trajnost, saj svoje izdelke nabavljamo od lokalnih kmetov in proizvajalcev, ki delijo naše vrednote. S podpiranjem lokalnih izdelkov pomagamo graditi močnejšo in bolj odporno skupnost. V Domači Štacuni nakupujete z zaupanjem, saj veste, da imate pozitiven učinek. Zavezani k trajnosti Trajnost je ključnega pomena za izgradnjo boljše prihodnosti. Zato naredimo vse, da čim bolj zmanjšamo svoj vpliv na okolje in podpiramo okolju prijazne prakse. Od zmanjševanja odpadne embalaže do ponudbe posod za večkratno uporabo, vedno iščemo nove načine, kako narediti razliko. Ponosni smo, da smo vodilni v trajnostnem nakupovanju živil, in vabimo vas, da se nam pridružite pri ustvarjanju pozitivnega vpliva. Podpora lokalnim proizvajalcem Podpiramo lokalne kmete in proizvajalce tako, da naše izdelke nabavljamo znotraj skupnosti. Z izbiro Domače Štacune pomagate ustvarjati bolj trajnostno, živahno lokalno gospodarstvo. Verjamemo, da vsi koristijo, ko delamo skupaj, in ponosni smo, da smo del tega prizadevanja. V Domači štacuni trgovcem na drobno ponujamo visokokakovostne izdelke po veleprodajnih cenah. Če vas zanima prenos naših izdelkov v vašo trgovino, se obrnite na nas za več informacij. Ponujamo konkurenčne cene in hitro dostavo, naša ekipa za pomoč strankam pa vam je na voljo za pomoč pri kakršnihkoli vprašanjih ali pomislekih.

  • Dostava in vračila | Domača Štacuna Celje

    Dostava in vračila Dostava Naročila v spletni trgovini sprejemamo vsak dan, 24 ur na dan. Ob vikendih in praznikih izdelkov ne pošiljamo in so odposlani naslednji delovni dan. Cena dostave 3.90 € (DDV je vključen). Stroški dostave so vključeni v zadnjem koraku spletnega naročila oz. se dodajo končnemu znesku vrednosti izdelkov. V ta znesek je vključena embalaža, odprema ter dostava. Pošiljke odpošiljamo preko dostavne službe GLS. Prevzem v trgovini Izdelek lahko naročite in plačate v spletni trgovini in ga prevzamete v naši poslovalnici Glavni trg 8, 3000 Celje med delovnim časom pon - pet 9-17.00 in soboto 8-13.00. V takem primeru vam ne zaračunamo poštnine. Kako začeti vračilo ali zamenjavo V Domači Štacuni si želimo, da bi bili z nakupom popolnoma zadovoljni. Če iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni s svojim naročilom, nudimo politiko vračila in zamenjave blaga brez težav. Vsak artikel lahko vrnete ali zamenjate v 15 dneh od nakupa, če je v originalnem stanju in embalaži. Upoštevajte, da stroški pošiljanja niso vračljivi. Poškodovani izdelki Če želite sprožiti vračilo ali zamenjavo, se obrnite na našo skupino za pomoč strankam isc. nas pokličete ali pošljete mail. Priskrbeli vam bodo oznako za vračilo in navodila, kako vrniti izdelek. Ko prejmemo vaš artikel, bomo vaše vračilo ali zamenjavo obdelali v 7-10 delovnih dneh.

Ogled vseh
bottom of page